Gift

-Är det ok att jag gifter mig med pappa, frågade jag Kim 4år när jag tyckte att jag kände att han gillade mig och blev helt överraskad av det omedelbara svaret:
-NEJ!

Det tog ett bra tag innan jag igen vågade fråga...är det ok att jag å pappa flyttar i hop?
-JA,
svarade han omedelbart till min stora lättnad..tills vi kom till bröllopsdetaljerna... Då han lika självklart sa
- NEJ till att vi fick gifta oss.

Men nu vågade jag fråga varför eftersom han sagt att han VILLE att jag skulle få flytta ihop med pappa.... Då kröp det fram att han trott att jag frågat om vi fick FÖRgifta oss... *pust*  Tack gode gud för det.

Typiskt ungar **he he he he**  allt ska dom ta bokstavligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0