Hål i öronen

Mathilda har tagit hål i öronen. Hon är bara 4..ok, snart 5 år. Men hon har tjatat så på sin pappa (som smälter för ingenting när det gäller henne ;) )
Jag sa häromdagen till henne:
-Men om dom säger att du inte får då? För att du är för liten...
Då svarade hon under krokodil-tårar (... kisade upp för att försäkra sig om att pappa såg )
-Då får du säga att jag har gråtit JÄTTE MYCKET!
Då sa pappa att han skulle boka tid. Så försökte jag skrämma henne lite..:
-Men det kommer att göra ont!! Kom inte till mig då å gråt! Då skickar jag dig till pappa!

Så mitt i natten vaknade jag av att Mathilda ruskade om mig å sa:
-Mamma, om det gör ont så gör jag det ändå!!
Sen gick hon å la sig å somnade om.

Så: nu har hon hål i öronen. Rosa små diamanter formade till en blomma. Hon vet hur en slipsten ska dras. *skitunge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0