Hysteriskt

En kissepaus på vägkrogen i Laxå... Jag skulle bara springa in en snabbis med Mathilda på toan så att vi snabbt kunde åka igen...en sådan "snabbis" brukat ta sin tid, den här gången tog det 40minuter!

Mathilda kissade å bajjade å pratade i oavbrutet i 30min.
Pappret va slut, jag fick säga till dom som jobbade där. När dom kom trodde dom det var ledigt att gå in men gubben fick ge mig pappret genom dörrspringan...för Mathilda satt nämligen på toa igen, för 2:a gången
Jag gick snabbt själv på toa efter det å ropade på Mathilda minst två gånger att INTE öppna dörren.
Sen gick Mathilda på toa igen.
Sen kom Thommy me Whilliam som hade skitit och våtservetter till Mathilda som hade svid efter allt toa-göra.
Det kom en baj-knort på golvet när Whilliam krånglade när jag skulle byta på honom...
till slut va Mathilda klar å gick till pappa. Då ringde det på telefonen och då... smet Whilliam.
En snäll dam stoppade honom.

Tänk att på en del ställen vill dom att man ska BETALA för att gå på toa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0