Tankeläsare

Sandra, typ 7år, Sebastian, isåfall 5år, hade suttit länge i köket och pratat med varann. Jag vek tvätt i ett annat...när plötsligt Sebastian ropade ilsket
"MAMMA"
Så jag kom in och undrade vad som stod på...
Sandra satt å fnissade medan Sebbe skrek ännu högre för att han såg att hon skrattade. Eftersom jag inte gillar att man skrattar åt någon på dennes bekostnad slängde jag en ilsken blick på Sandra å frågade Sebastian vad som hänt. Han svarade:
"Jo, Sandra skulle försöka läsa mina tankar så hon satt å stirrade på mig JÄTTE LÄNGE..å sen så pruttade hon!"
Sandra flikade genast in 
"-Men, mamma, det var inte meningen..." å så skrattade hon ännu högre
"...de är sääkert..."
Men blicken från Sebastian visade att han nu var MYCKET förolämpad!

Jag var tvungen att vända å gå ut för att Sebastian inte skulle höra mig skratta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0