Välkommen till min nya blogg!

Nu startar det! Nu börjar jag...
Har länge tänkt på att dela med mig av alla mina barns härliga kommentarer och uppfinningsrikedom. På sätt och vis gör jag det redan när jag berättar det för vänner och bekanta eller sms-bombar någon kanske stackars ointresserad om vad min son eller dotter nyss sagt eller gjort. Så kom jag att tänka på att jag kanske kunde blogga om det! Inte nu värsta dagböcker varje dag men skriva av sig dom där dråpliga kommentarerna jag får titt som tätt av mina ungar...det vore nått! Ja, det gör jag! Så..nu börjar det!
Välkommen till min nya blogg! XD
/Anna

Kommentarer
Postat av: Benny i Brasilien

Kul läsning. Bra gjort Anna

2009-01-24 @ 13:50:25
URL: http://www.brogan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0